Om TicketserviceNyhederPresseKurserSitemapKontaktForsiden

Hvordan bliver
man kunde?

Modulerne
Hardware
Support
Testemonials
Datasikkerhed
Indløsningsaftale
Den grønne linie
Anbefal Ticketservice

Kurser

Nyheder
Presse
Kontakt





Musikklubben har skiftet billetudbyder til Ticketservice, og det har vi generelt rigtig gode erfaringer med. Vores primære kriterier for valget af udbyder var pris, driftsikkerhed, betjening, service og likviditet.

Pris: en af markedets laveste priser DKK 12,- inkl. moms (vigtigt fordi vi ikke vil tørre et stort gebyr af på brugerne. Vi dækker hele udgiften for kunden i tilfælde af aflysning, så her er prisen også et vigtig parameter)
Drift: Systemet har været gennemprøvet i samarbejdet med Gaffabillet
- virker stabilt og på højde med øvrige aktører på markedet - efter vores erfaring.

Betjening: Mulighed for integration med egen hjemmeside, fri styring af oprettelse og ændringer, giver stor fleksibilitet og enorm brugervenlighed for at tilrettelægge arbejdsgangen med koncertoprettelse, som behovet tilsiger. (udfordringen er at kunne betjene systemet, men det er nu ikke vanskeligt)

Service: Vi har sjældent oplevet bedre service. Opkald/mail besvares hurtigt, og hjælpsomheden er på højde med de bedste i branchen!

Likviditet: I en tid hvor økonomien har været trængt på spillestedsområdet, så er det helt fjollet at lade likviditeten og dermed også den økonomiske risiko ved udbyders konkurs påhvile spillestedet. Med Ticketservice tilgår alle betalinger egen konto.

Udgiften til drift af DIBS/PBS har vi taget som en driftsudgift som service for brugerne, men der er da luft i økonomien til at inkludere omkostningerne i et evt. billetgebyr.

Musikklubben Elværket sælger 98 % af billetterne via Ticketservice, og oplever ikke et stort behov for dørsalg hos kunderne. Kunderne kan let overskue udbuddet af koncerter på spillestedet og navigere i butikken. Her har vi modtaget positiv respons fra kunderne.

Musikklubben Elværket står selv for en god markedsføring af billetter og har ikke brug for at få stillet en dyr og besværlig portal til rådighed - med risiko for at forsvinde blandt alle de mange andre headlinere på portalen.

Med venlig hilsen
Flemming Olesen, Musikklubben





I 2010 indgik THY ROCK et tæt samarbejde med Ticketservice vedr. salg og håndteringen af billetter til THY ROCK. THY ROCK sælger ca. 10.000 stk. 2-dagsbilletter, VIP-Billletter og Buffet-billetter.

Før samarbejde med Ticketservice skulle vi bestille et antal billetter hos vores billet leverandør og så håbe vi fik alle billetterne solgt. Alle overskydende billetter kunne bare smides væk efter THY ROCK.

Med Ticketservice og deres fantastiske billetsystem printer vi selv vores billetter ud løbende. Dvs. vi ikke har overskydende billetterne tilbage, når THY ROCK er overstået. Vi scanner alle billetterne ved indgangen til THY ROCK, det vil også sige at vi ved hele tiden hvor mange gæster vi har på pladsen. Det er meget vigtig også med hensyn til sikkerheden på pladsen.

Vi kan se, at THY ROCK sælger langt de fleste billetter online. Vores kunder sidder derhjemme og printer deres THY ROCK billetter ud. Dagen efter en kunde har købt en THY ROCK billet online, har vi pengene på vores konto.

For THY ROCK er det vigtig, at vores billetsystem virker 100%, så vores kunder er trygge ved at bruge vores system.  Hvis der opstå problemer, står Ticketservice altid klar til at give en hjælpende hånd, også hvis det er uden for normal arbejdstid. Indenfor Festival branchen er der jo ikke noget der hedder, kontoret har åben fra kl. 
08.00 til 15.00.

Med venlig hilsen
HP, Thy

 


E-mail


Adgangskode


I samarbejde med
Græse Mølle 1
DK-3600 Frederikssund
Support: +45 6574 0800
Salg: +45 4032 2000
info@ticketservice.dk
www.ticketservice.dk
CVR-nr.: 18080583
Find os: map link
Copyright © 2011 Ticketservice International. All rights reserved - Layout © Grafisk Service - Foto © Jonathan Beck Jørgensen & Karsten Dahl