Om TicketserviceNyhederPresseKurserSitemapKontaktForsiden

Årskort
Rabatsystem
Customer relations
Eksporingsaftaler
Spørgeskemaer
Webshop

Nyheder
Presse
Kontakt


Det kan let forekomme, at man som billetsælger har brug for at indhente yderligere information fra billetkøberen eller om dennes oplevelse ved billetkøbet. Gennem administrationsmodulet a-tool i a-ticket sættes ønskede spørgsmål op, herefter vælges, om spørgsmålet skal svares med tekst, via en drop-down menu og om spørgsmålet kræves besvaret.

Efter endt bestilling gemmes den indtastede information i databasen, og der kan senere udtrækkes lister så billetkøberne, kan opdeles i passende segmenter. Det nye viden kan benyttes i forbindelse med kommende arrangementer, ved udsendelse af nyhedsbreve og fremtidig markedsføring af jeres arrangementer.

Det er en let og hurtig måde at tilegne sig faktuel viden om sine kunder, deres ønsker og behov i forbindelse med billetkøb og tilkøb af produkter, pakkeløsninger osv.

 


E-mail


Adgangskode


I samarbejde med
Græse Mølle 1
DK-3600 Frederikssund
Support: +45 6574 0800
Salg: +45 4032 2000
info@ticketservice.dk
www.ticketservice.dk
CVR-nr.: 18080583
Find os: map link
Copyright © 2011 Ticketservice International. All rights reserved - Layout © Grafisk Service - Foto © Jonathan Beck Jørgensen & Karsten Dahl