Om TicketserviceNyhederPresseKurserSitemapKontaktForsiden

Hvordan bliver
man kunde?

Modulerne
Hardware
Support
Testemonials
Datasikkerhed
Indløsningsaftale
Den grønne linie
Anbefal Ticketservice

Kurser
Nyheder
Presse
Kontakt


Hos Ticketservice tilstræber vi altid, at gøre overgangen, som ny kunde så let og enkelt som overhovedet muligt.
Start med at få et møde med en af vores konsulenter hvor I, med udgangspunkt i jeres ønsker og behov, får afstemt
forventningerne til jeres nye billet- og loyalitetssystem. Efter underskrivelse af samarbejdsaftale vil I skulle igennem følgende punkter.



- I tæt samarbejde med Ticketservice gennemføres bestillingen online af indløsningsaftale med PBS/DIBS. Det er vigtigt, at I kontakter os før oprettelsen.
- Det forventes at tage 30-35 bank dage før en godkendt indløsningsaftale er på plads.
- Indløsningsaftalen sikre at alle betalinger over nettet går direkte ind på jeres bankkonto.



- Mens indløsningsaftalen bliver klar oprettes jeres nye billet- og loyalitetssystem
- Først oprettes domænet
- Herefter laves grafik til site, billetter, salplan oversigt – I skal herefter læse korrektur på grafik og tekst.
- Hardware bestilles
- Softwaren til hardware (scannere m.m.) installeres via fjern log in
- Når site og billetter er godkendt og software til adgangskontrol er i orden, vil der ske en oplæring jævnført det aftalte i kontrakten.


- Der vil være 100 % gratis support overfor jer i kontraktens første 6 måneder. Herefter vil I kunne tilkøbe support – se support.
- Ticketservice vil altid yde 100 % gratis support på driftsproblemer, der skyldes Ticketservice direkte eller indirekte.
- Support over for billetkøber klares selv af jer. Det forventes, at kun 3/1000  vil have behov for hjælp.


- Der vil løbende være en dialog mellem jer og Ticketservice afstemt med jeres behov og ønsker.
- Yderligere vil I kunne deltage i ERFA gruppe møderne, der afholdes for hvert segment. På disse møder vil der ud over fokus på
udvikling af Ticketservice systemet på følgende punkter:
- Mindre forbrug af administrative ressourcer hos vores kunder
- Til stadig forbedring af brugervenligheden for billetkøberne
- Tættere direkte kommunikation med billetkøbere, sponsorer, medlemmer og abonnenter.
- Øget indtjening på tillægssalg
- Sikker og hurtig adgangskontrol
Vi tilskynder også til samarbejde på andre områder end blot omkring Ticketservice systemet, da netværk ligger os meget på sinde.
Kontakt Henrik Thomsen på +45 23 64 39 39 for yderligere information.

 


E-mail


Adgangskode


I samarbejde med
Græse Mølle 1
DK-3600 Frederikssund
Support: +45 6574 0800
Salg: +45 4032 2000
info@ticketservice.dk
www.ticketservice.dk
CVR-nr.: 18080583
Find os: map link
Copyright © 2011 Ticketservice International. All rights reserved - Layout © Grafisk Service - Foto © Jonathan Beck Jørgensen & Karsten Dahl